Friday, February 6, 2009

I am not quite sure WHAT I paid 500 smacks for....




But here it is.. my class ring.

{{{DISCLAIMER}}} One snide remark about how big my hands are and that's your ASS!!!!!

32 comments:

  1. hey, nice, kinda different for a class ring, i like that

    ReplyDelete
  2. stop actin like u reading up there

    ReplyDelete
  3. SHAWTY got some BIG ASS hands! :P Now WHATCHU gon' DO???? *giggles*

    I'M just kiddin', big sis! For REAL, though, I find that attractive about some women! :)

    I'm sure TNP has some big hands, too! WHY you think I was tryin' to HOLLA at her??? LMAO!!!!!

    ReplyDelete
  4. $500.00...wow! It's beautiful...but I woulda had to get the gold plated cubic zirconium version with my broke self!

    It truly is beautiful and I know that you wear it with pride!

    ReplyDelete
  5. $500 fo' dat CLASS RING?!?! WTF...?!?!?! :O

    ReplyDelete
  6. Monthly installments! LMAOO Class rings have gone UP since I was in high school. and right when I bought mine, the price of gold had just gone UP!

    ReplyDelete
  7. I'm about to have to do THAT at the dang grocery store!

    ReplyDelete
  8. Well damn, take all the fun out of it why don't you lol

    ReplyDelete
  9. I can't see!!!!!

    Take off those baseball gloves!!!!!!! LMAO!!!!!!!

    Ok....I'm sorry bout' the joke...But you pulled me into it with the {DISCLAIMER}

    LMAO!!!!!!!!

    (watch she come at my head 4 that...LOL)

    ReplyDelete
  10. it's something to treasure and pass onto MiniMe.

    That's one thing I regret not getting... a class ring (when I was in High school)

    ReplyDelete
  11. Oooh! I think its pretty! Well, if it helps, I have fat baby hands on a Large body frame. My momma cracked me that she didn't know how I was able to hold stuff.

    ReplyDelete
  12. Congrats to you...your class ring serves as the mark of reaching a significant milestone in your life! You are to be applauded! Each one I get goes into a case that I keep all of my college mementos in. My high school class ring is a rather large one, and my son wears that one!

    You should be floating on a cloud right now...monthly installments and all! There are those that can only dream of having such a wonderful trophy to mark an achievement like that in their lives!

    ReplyDelete
  13. I also, I didn't get one for high school or college, I wonder if you can get one several years after the fact lol

    ReplyDelete
  14. YANNO, big handed girls are HEAVY handed girls!

    *SMACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK*

    Did ya'll here the echoooooooooo????

    ReplyDelete
  15. And it is engraved...

    "4 Taylor, luv Mommy"

    ReplyDelete
  16. I have snausages for fingers. lmaoooo and my ring size has the nerrrve to be an 11!!!!!

    ReplyDelete
  17. thank you and AMEN to that!!!!

    I never got my high school class ring and after EVERYTHING that I have been through to get my degree, I was hell bound and and determined to have it and sacrifice for it.

    ReplyDelete
  18. Enjoy the symbol of your acheivements. It's your and that makes it worth it.

    ReplyDelete
  19. I got my degree in '07... I still might order me one...

    its very nice!

    ReplyDelete